Питання та відповіді


Відповідь

Подаємо заявку в Київтеплоенерго, і на протязі місяця прийде пломбувач і ставить пломби, за день подзвонить.

Відповідь

Повірка займає 1-2 тижні

Відповідь

Якщо батарейка сяде, потрібно буде знову робити повірку лічильника. Щоб замінити батарейку потрібно розбирати лічильник, пломбу на лічильник, може повісити тільки Держстандарт при повірці.

Відповідь

Зараз не опалювальний сезон, показання КТЕ зафіксувало, №пломб, ми записуємо в акт про зняття, Київтеплоенерго цього достатньо, головне, щоб була ліцензія.

Відповідь

Якщо доступ є, присутність не обов'язково. Акт про зняття залишимо у консьєржа.

Відповідь

При колективному зверненні, діє знижка в розмірі (від 10 квартир-100 грн., від 20 квартир -200 грн., від 30-300 грн).

Відповідь

Видає документи: акт про зняття та встановлення, гарантійний талон (якщо лічильник GROSS), свідоцтво про повірку, копію ліцензії.

Відповідь

Ця помилка говорить про те, що раніше Ви намагалися оплатити дане замовлення (в системі Приват24 вже існує цей ID замовлення), але не оплатили.
Рішення проблеми: Сплатіть через іншу платіжну систему, наприклад LiqPay.